Lite om mig

Vad tycker du om kärlek? De har både sin bra och dåliga stunder!
När kramade du någon sist? Idag 
Saknar du någon speciell person? Mmm...
Har du svårt för att bli kär? Nja, inte om man hittar den rätta.
Är du singel? pass..
När fick du senast en komplimang? En timme sen

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Yes
Gjort något riktigt dumt? Ja, de har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar? Jo de kan man säga 
Åkt ambulans? Nej, som tur väl är. 
Slagit ner någon? Nepp, söta flickor slåss inte..  
Skämts över dina föräldrar? Nja, inte så .  
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja de har jag.. 
Tar du droger? nej. !
Varit kär? Ja de har jag.

Dricker du? Ja de händer rätt ofta.
Vilka kläder sover du i? Beror på hur kalt/varmt det är. 
Vad hatar du verkligen? De finns mycket. 
Är du ensam nu? Nja, min hund är här också. 
Vill du gifta dig? Rikt, ja!
Vill du ha barn? Neeej...

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag!
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? pass..  
Du delade en dricka med? kommer inte ihåg. 
Du gick på bio med? Jimmie
Skällde på dig? Öh.. vet inte? pappa kanske

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja  
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja
Saknat någon?  Ja

JAG HAR:
Digitalkamera?  Ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Mobilen? :)
Egen dator?  Ja
Bra kompisar?
Underbara!



Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja jag älskar leopardtights! har typ 4 par (a) :p

2010-05-20 @ 20:19:57
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah :D

2010-05-20 @ 21:20:52
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

imrn ska jag va med en kompis typ hela dagen, på lördag dansuppvisning & sen utgång & på söndag sova :D sjdå?

2010-05-20 @ 21:24:15
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Mjo, lite. :/ Du också eller? Usch! Vi kan prata om du känner för det nån dag? <3

2010-05-20 @ 22:03:13
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback