Hiss & Diss!

• Första hissen går till att det går så framåt med min träning, och att jag verkligen tränar varje dag! :)
• Andra hissen går till Crossmopeder, tycker det är snyggast faktiskt!
• Tredje hissen går till smala människor, hatar att bli äcklad av såna 100 kilos människor som har värsta hängmagen på stranden. Så smal är bättre än tjock enligt mig! :)
Leopardtights Det är snyggt! :*
• Första dissen går till folk som säger att någon inte passar i något bara för de själva inte passar i det. (Avundsjuka)
Folk som härmas! Har varit med om detta en del senaste tiden, så jävla jobbigt. Som min blogg, folk härmar & skriver samma saker.. Fantasi tack.
• Tredje dissen går till att min pojkvän har åkt till Danmark! (n)



Puss ♥

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

lööööve leopardtights :D

2010-05-11 @ 19:48:50
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Lovisa

• Tredje hissen går till smala människor, hatar att bli äcklad av såna 100 kilos människor som har värsta hängmagen på stranden. Så smal är bättre än tjock enligt mig! :)



tänk på att det finns folk som inte kan hjälpa att dem är tjocka eller inte.. lite egoistiskt o skriva så när du själv är smal som en pinne.. det finns över miljoner människor som kämpar med övervikt, det är en sjukdom lika väl som cancer och hjärtsjukdommar..

2010-05-13 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback