gå upp eller ner i vikt...

Alltså många försöker gå ner i vikt nu inför sommaren.. Själv försöker jag gå upp för jag väger 11kg för lite än vad jag ska.
Tänkte bara tipsa lite om grejjer du bör gör för att gå upp eller ner i vikt.. De är både bra och dåliga saker dock.

Gå ner i vikt:
• Ät regelbundet för dieter gör ingenting bättre, kroppen blir bara svagare av det, och man måste även äta varierande kost. 
• Träna och bygg upp muskler så du träna bort fettet och visar lite muskler på kroppen. 
• Sluta dricka alkohol, man går upp i vikt av det, så om man sattsar på att gå ner bör man tänka på att man kan ha kul nykter med!

Gå upp i vikt: 
• Ät nyttigt så kroppen får i sig mycket näring för att den ska kunna producera fett och muskler.
• Träna, muskler väger mer än fett. 
• Sup ihjäl dig? ...





Puss


Kommentarer
Postat av: matilda

jag kan kolla upp det när jag kommer hem idag, jag ska fara til skolan nu om 5 min så ;)

2010-01-14 @ 07:07:46
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback