den lever!

Jag fixade min dator igårkväll helt själv! Känner mig rätt stolt över det. De var nämligen så att den var något dammig innuti så jag skruvade loss skruvarna och tog av kåpan på ena sidan och damsög inne i datorn, speciellt runt kretskortet för kretskortet hade blivit så varmt av allt damm att det höll på att brännas sönder, men jag räddade det!

Idag var en rätt chill dag, fick dock två läxor men en av dom är jag klar med nu så har bara en kvar!
Ätit mycket godis idag också, mums!

Kvällen blir nog att gibba lite sen titta på paradise hotel och andra avenyn och läsa hänt extra, as kalas. :)



Gammal bild sen i sommras efter skolavslutningen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback