2009 var både bra och dåligt

Jag tänkte lägga upp lite bilder från 2009, minnen är alltid kul! :)


Jag, Hanna, Simon och Johan var hemma hos Simon och festade!


Klassresan i Stockholm, Hanna och Ida sitter i bussen påväg dit!


Långö med folk en del kvällar! Fredrik, Marcus och Johan på bilden.


Jag och Ella var på hallarna!


Jag, Felice, Marcus och Pontus tältade på trummenäs!


Trummenäs med Elias, Emma, Love, Marcus, Pontus och Felice!


Verkö med Mattias, Felice, Ola, Marcus och Emma!


Emma var glad efter lite öl! ;)


Jag, Emma och Andrea skulle till Tosia, och här sitter Andrea på tåget!



Felice och jag var en hel del på donken!


"Tjej"kväll/fest hemma hos Emma, med massa folk! Jag och Andrea på bilden.



En kväll i Dominics farmors sommarstuga, med Emma, Dominic, Jacob, Lukas och Lisa! Dominic och Emma på bilden.


Insparken med Felice, Johanna och folket på bilden!



Min hund dog i sommras. <3


Börjat umgås mer med min bror också!



Träffade en sjukt fin pojk! <3


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Tycker om dej plutten :)

2010-01-08 @ 19:45:32
Postat av: Emma Hidling

aw, sommarminnen!:) <3

2010-01-09 @ 16:02:59
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback