pluggpluggplugg..

Hejsan! Har panik för fick nyss veta att provet är på 70 frågor som man måste hinna göra på 50 minuter, och man får bara ha åtta fel!? Jag kommer förmodligen inte klara det..
Idag har jag pluggat lite, sen skulle jag ut med hunden och sen laga mat och äta.. Och nu ska jag skriva ett CV.. Sen blir det duschen och sen blir det nog mer plugg.. :/

Imorgon åker jag hemifrån vid kl elva så hinner inte plugga på förmidagen. Men jag ska bara till sjukgymnasten och vara där till ett ungefär. Sen blir det hem och äta och plugga.. Senare på kvällen ska jag träffa Jimmie! :)

Onsdag blir bara plugg.

Torsdag kl. 10.00 ska jag vara i stan för att göra provet, sen blir det hem sen har jag faktiskt inga planer för vad jag ska göra! :)

Men nu ska jag skriva ett CV och så, men vi hörs senare! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: OLIIIVEEN

okejokej :)

2010-02-22 @ 19:43:00
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback