tjatja

Dagen idag har varit bra! Va i skolan, dom sjöng för mig, jätte fint! (y) Sen var de inget kul mer i skolan mer än att vi fick glass! :D Sen bar det av hem och träffa pojken, vi åt tårta & tittade på tv & pratade lite, jätte mysigt! :)
Sen somnade jag typ, har inte ätit på så mycket idag eftersom jag egentligen mår skit så tänker börja äta på måndag(?) igen eller något när jag orkar. Därför är jag på rätt dåligt humör med för mitt liv är helt upp&ner vänt för tillfället på grund av allting som händer i detta huset, att jag ens orka bo här, memmen! :)
Fyller ju år idag många som ringt, skickat sms & skrivit på facebook, msn & bdb! Fett nice ;)
Fått ännu mer pengar nu i eftermiddag, kommer mer efter helgen, fett nice!
Imorron bär det av till Rödeby och kolla mopeder, den hem träna & sen är det utgång, pusspådet! :*
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

:P

2009-11-06 @ 21:26:30
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback