PRAO

Tja, denna dagen började med att jag vaknade upp bredvid Hanna, hon lärde äta mig frukost och sen åkte vi till loket orkade varken sminka mig eller annat idag så såg ut som ett troll, thihi! När vi kom till loket gjorde jag bort mig en hel del... Han som jobbade där skulle hälsa på mig men jag trodde han skulle ta min väska och då gav jag honom min väska när han bara ville hälsa, HAHAHA! As kul, fan va vi skrattade. Men annars har vi städat, köpt frukt, ätit och fått massage, aaas nice! :D
Sen när jag skulle hem fick jag ta tvåan och gå i regnet, det tog en timme bara för det blåste, mitt hår bara droppade när jag kom hem, HEMSKT! Men nyss körde min mamma mig till Hanna så nu sitter jag här och jag hade tänkt att tillbringa natten här, sen imorron blir det åka till frisören med Hanna sen loket sen kanske jag ska sova här imorron med, men är inte säker än...! :ooo
Skriver mer en annan gång!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback