fredagen den 13!?

Hejsan hoppsan, denna dagen börjar med att jag äter frukost och sen ska jag ner till bussen men missar den för den är SJU minuter tidig, var tvungen att cykla en mil sen ta en annan buss.. kulkul.. Kom bara 25 min sent iaf! Sen har vi varit på Lok & Motion typ hela dagen. Fick kakor idag också, mums! :) Men idag har det nog inte hänt nått pinsamt mer än att jag kom försent! :) Slutade även två timmar tidigare, sjukt skönt! Kom hem fick cykla en mil & sen äta & datorn, & självklart tagga till imorron! =)
Denna veckan har jag dessutom shoppat en del!

1 ny foundation, H&M 149kr
1 nytt puder, H&M 89kr
1 nytt läppstift, Kicks 289kr
1 par nya lacktights, GinaTricot 149kr
1 paket nya hårsnoddar, Lindex 40kr


Men skriver mer senare för nu ska jag dricka oboy!


Puss ♥



Kommentarer
Postat av: världerbästafelice

ja visst blev det:'D hiih

det kommer bli så fucking kul!:D<3

2009-11-14 @ 01:46:13
Postat av: Linda - ndaiL

Hej!



Vad gör du idag?

2009-11-14 @ 11:29:50
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Richard Nilsson

naais!

2009-11-16 @ 18:28:55
URL: http://rilleliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback