DAGEN

Sorry om jag inte uppdaterat bloggen varken igårkväll eller nu på morgonen men igårkväll somnade jag när jag tittade på tv, hehe.. och nu på morgonen åkte vi direkt till donken för att käka frukost, min frukostvana börjar bli lite udda, men jag är väl lite udda hela jag. Nu håller jag på att bleka det jävla håret.. om det inte funkar ska jag lämna bort de till Emma så får hon göra de åt mig! Om hon nu vill de, men kan väl hoppas. Va nyss ute med hundarna också, det gick bra för en gångs skull, blev nästan lite stolt. Men senare ikväll blir det att dra in till stan tror jag så nu under dagen ska jag väl ligga i poolen & steka eller något liknande.

Jag har faktist varit brunett en gång i tiden med!


Puss
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback