Godmorgon mitt i kvällsmaten?

Vaknade vid åtta, alltså för bara några timmarsen, sjukt trött efter en natt med folk som va pigga som fan&ville bada vid sex på morgonen? -.-
I vilket fall var det kul&så igår, delvis iaf. Åt kakor, glass, drack läsk&öl. Sen lurade dom oss att det spökade i huset.. Så vi var as rädda hela tiden... (y) Men folket var iaf, Lisa, Emma, Dominic, Lukas&Jacob! Men Lisa skulle hem halv tre, tyvärr. Men fanns ju en del sömntutor, t.ex. Emma&Jacob som gick & la sig as tidigt. Men jag, Dominic&Lukas va uppe hela natten.

Men nu när jag vaknade så gick jag in i köket & då åt mamma&pappa kvällsmat? haha kändes lustigt. Men jag skriver mer imorron.

Puss


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Med mig är det jätte bra!

2009-08-05 @ 01:44:01
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback