Gårdagen&Idag!

Hejsan allihopa! Jag har nyss ätit "frukost" haha, blev lite nutella, haha, kanske gott men nu är jag hungrig på riktigt & alla är & jobbar så ingen kan laga mat åt mig så ska snart fixa lite mat i guess! Men senare idag blir det att jobba, jag ska gå med trimmern på trädgården & sedan fixa häcken runt trädgården, så får jag lite pengar, för pengar säger man inte nej till. Sen efter jag har jobbat ska jag gå ut med hundarna, sen träna i två timmar.. Och imon ska jag träffa Felice, jag vet att jag har sagt att jag ska träffa Robin, men tyvärr blir det inte så.. Får träffa honom på sailet ist.

Haham alltså igår va en rätt udda kväll, jag och miranda stod ute vid bryggan & då kom de ett gäng killar som jag kände dock, oh lös med en lampa på oss hela tiden, sen följde dom efter oss ett tag & senare åkte dom hem och då gick vi bort till Theres, Peter, Emil, Ola & Tobias, ganska kul faktist sen kasatade dom äppel på oss... Fast dom träffade bara Tobias i huvudet! HAHAH!

Plus att jag måste berätta mit & Mirandas samtal när vi satt och väntade på lite folk...

Miranda - Vilka är det på bilden på din bakgrund på mobilen?
Jag - Fredrik min kusin och Max min bror.
Miranda - Det ser inte ut som din bror?
Jag - Har du sätt min bror?
Miranda - Nej det har jag inte kom jag på :o
Vi - HAHAHAHA!


Plus att jag sitter vid päronens dator så därför jag inte lägger ut någon bild!


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va roligt!

2009-08-10 @ 18:12:02
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag har varit hos en kompis på lite födelsedagskalas :)

2009-08-10 @ 23:08:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Gomorron :D



Hoppas du får en fin tisdag!

2009-08-11 @ 06:39:30
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback