FAAN!

Denna dagen är FAN, hela dagen har varit efterbliven, precis som natten... Allting måste alltid hända samtidigt så man ska må så jävla dåligt som möjligt.. Min hund är sjuk, wohoo, toppen.. Om han klarar sig har vi bara tur & jag är tydligen efterbliven eftersom jag gjort någonting jag inte själv får veta om.. Nytt liv... NU tack!

Usch, känns som om jag aldrig mår bra nu förtiden? Tycker synd om er som försöker bry er fan synd om er, för jag är ju hopplös or something.
Ska verkligen vara hemma & tycka synd om mig själv eftersom jag har inte ett skit att göra eller jo fast orkar inte.

Men nu kan vi ju prata om grejer jag har längtan till just nu!
Kroatien, ska dit med familjen veckan efter sommarlovet, kommer bli brun & glömma alla beskymmer här hemma... hoppas jag iaf!
• Tisdag, Robin kommer hem på måndag från Stockholm, han har varit där en månad nu... Så ska träffa honom då, massa kul!
• Sailet, som är ons,tors&fre, festfestfest!
• Nästa sommarlov? haha, kommer fan dö av att gå i skolan igen.. usch för skolan!
• Födelsedag, 6 november fyller jag faktist 15 år, lääängtar!

LÄÄÄNGTAR ...

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Vad har du för dig? :)

2009-08-08 @ 23:02:32
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Ikväll har jag varit på klassåterträff me gymnasiet :)

2009-08-08 @ 23:37:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback