Frågestunden är slut!





1. Har du något favoritland?
Svar:
Ja faktiskt, och det är Thailand, älskar värmen!

2. Favorit dryck?
Svar:
Cola med vanlijsmak helt klart! :D

3. Bästa bloggerskan?
Svar:
Vet inte faktiskt, men tycke Kenzas blogg är en av de bättre iaf! :)

4. Om någon visste det exakta klockslaget och datumet du skulle dö på, skulle du då vilja veta om när detta skulle ske? Motivera =D
Svar:
Ehm.. nja jag tror inte det faktiskt.. för då hade jag haft panik för att hinna med allt innan jag ska dö och så.. Känns bättre om det bara kommer när det kommer! :)

5. Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar:
Jag vill verkligen bli elektriker, så det är det jag siktar på!

6. Drömresemål?
Svar:
Hm.. Jag har alltid velat åka till Malaysia, men det vet jag att jag ska till vintern, men det är iaf mitt drömresemål! :)

7. Hur kommer det sig att du började blogga?
Svar:
För min vän Felice har blogg och jag tyckte det såg kul och spännande ut och då hjälpte hon mig att starta denna bloggen!

8. Ungefär hur mångar besökare har du om dagen?
Svar:
Det är runt 300, beror på dag och vad jag skriver om m.m.

9. Vad är ditt drömjobb?
Svar:
Hm.. helt ärligt vet jag inte, jag har aldrig tänkt på något drömjobb...

10. Hur gammal är du?
Svar:
Jag är född 1994, alltså fyller jag 16 i november.

11. Hur länge har du bloggat?
Svar:
Ungefär ett år, men har dock haft lite uppehåll och sådär.

12. Favorit mat?
Svar:
Thai eller Kina mat! :)

13. Vad ska du göra i sommar?
Svar:
Jag ska sola, bada, jobba, träffa vänner, festa och så! :)

14. Vilka bloggar läser du?
Svar:
Mina vänners och Kenzas, Kissies, Paows och Dessies

15. Hur fixar du ditt hår?
Svar:
Det beror på plattat eller vågigt, men antingen vågar jag de och sätter lite hårspännen i håret, eller så plattar jag det sen tupperar det! :)

16. Choklad eller tuggummi?
Svar:
Choklad helt klart! :)

17. Hur varmt måste det vara för att du ska bada (i vattnet alltså)?
Svar:
Haha jadu.. förra året badade jag när det var 13... så kan nog bada kallt, men vill gärna slippa.. ska gärna vara 21 iaf.. (a)

18. Hur kort hår du har egentligen?
Svar:
Lite längre än till axlarna.

19. När blev du av med oskulden?
Svar:
När jag gick i sjuan.

20. Vad lägger du mest pengar på i månaden?
Svar:
Mobilen...

21. Har du gått i någon speciell idrott?
Svar:
Jag har gått i ridning, dans och golf.

22. Vad är ditt mål med livet?
Svar:
Ehm.. har nog inga mål så, tar mer dagen som den kommer!

23. Hur många skor har du?
Svar:
20 st ungefär.

24. Favoritglass?
Svar:
Maskrosglass eller marängswiss!

25. Vilken e din favorit outfit?
Svar:
Har faktiskt ingen speciell som jag tycker om extra mycket.. ;o

26. Om du skulle på en date me en kille du verkligen gillar hur skule du klä dig då för att känna dig riktigt snygg?
Svar:
 ehm..  det beror ju på vad man gör på daten om man ska sitta på resturang eller om man ska bowla eller vad som, beror helt på! =)

27. Jeanstajtsen några inlägg tidigare har du sytt dom själv? Riktigt snygga iallafall =)
Svar:
Ja jag har sytt dom själv! Tack så mycket, är super nöjd med dom! :)

28. Vilken typ av trosor föredrar du? Hotpants eller string?
Svar:
Hotpants är skönare men det beror på faktiskt..

29. Kan du inte lägga ut en bild där du har lacktajtsen du köpte nyligen?
Svar:
Om jag har dom någon dag som dagens outfit kommer du få se dom på!

30. Hur ser din bikini ut som du kommer köra med i sommar? Kan du int ta en bild på dig i den?
Svar:
Har inte bara en, men den nya för i år är svart (lack) aktig ungefär. Nej jag tror inte de du, haha!

31. Vad gör du mest på fritiden?
Svar:
Nja jag umgås väl med folk mestadels av tiden.

32. Är du oskuld?
Svar:
Nej det är jag inte.

33. Kan inte du lägga ut en film när du sjunger?
Svar:
Jag kan inte sjunga så hahah nej! :D

34. Har du någongång färgat håret?
Svar:
Ja det har jag! :)

35. Har du en bästavän?
Svar:
Inte en ända bästavän. De funkar inte riktigt så, man har ju sina vänner man umgås med lix! (:

36. Vad är ditt värsta minne?
Svar: Jadu.. bror på vad man menar med värsta men jag kan ju säga att en sak som jag verkligen kommer ihåg va när jag blev jagad av en thailändare så min mamma fick skälla ut honom.. han va rätt läskig haha!




Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)

allt bra?

2010-06-12 @ 21:24:49
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback