Sorry..

Dåligt med uppdateringar, jag vet. Folk klagar på det nu med. Men jag har verkligen den jobbigaste perioden i mitt liv just nu, mår inte bra alls. Det började hela underbart för ett ganska långt tag sen och midsommar var jätte bra tillsammans med Robin och folk. Sen för ca. en vecka sen blev allting annorlunda. Jag kan inte äta, sova eller tänka på annat. Tror tyvärr det bara blir värre.. så får se när jag bloggar nästa gång.

Jag hade världens bästa lov tills nu helt klart. Klippte mig, solade, badade, träffade tjejerna, umgicks med Robin och massa annat kul..




Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Juliah - the one and only

sv : jag såg din kommentar nu, lite sent kanske, men jag har varit borta i 2 veckor ;/..

och du skrev att jag hade snygga naglar :) och tack så jätte mkt, blir jäte glad :)

2010-07-07 @ 07:19:34
URL: http://juliahstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback