GODMORGON?

Haha, ja nu kan man kanske undra sig varför jag skriver godmorgon på min blogg vid halv sju, men jag vaknade faktist precis, jag var nämligen tvungen att sova ut & det är ju nyttigt för kroppen att göra det lite då&då. Men nu ska vi snart äta pizza sen bada i poolen & senare får vi se vad som händer.
På lördag blir det iaf att åka till Emma Hidling, som ska ha tjejkväll! Annars är det väl nån grillfest eller något liknande på trummenäs imorron kväll.
Skriver mer senare för nu är det mat!

Puss


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Hehe jaså.. Jag vaknade också precis :D

Hur är det med dig idag då?

2009-07-31 @ 09:24:10
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback