FRYSER

01:29

Kom precis hem & nu ska jag berätta min dag, först var jag med Annie på stan, hon glömde köpa hårfärg typ? Men vi fikade iaf, och sen köpte jag en bh & ett par troser, sen var det allsång i hoglandspark så gick dit med Zäta & Jonas, mycket trevligt! Senare åkte vi till lyckeby, hem till Zäta & tittade på film, sen kom Simon för han skulle köra hem mig för annars fick jag gå, så vi åkte först till donken och Simon åt glass och vi andra fyra tittade på.. hehe, sen körde dom hem mig ända hem, snälla pojkar! Och nu sitter jag här & fryser, så ska snart lägga mig i sängen, så sov gott!

"En sak ni inte visste är att jag har varit emo?:o"



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah

2009-07-29 @ 03:05:17
Postat av: Anonym

hahhahaha emo :D <3

2009-08-16 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback