Frågor & Svar


 Anonym kommenterar som vanligt då! :)
• Tredje hissen går till smala människor, hatar att bli äcklad av såna 100 kilos människor som har värsta hängmagen på stranden. Så smal är bättre än tjock enligt mig! :)

tänk på att det finns folk som inte kan hjälpa att dem är tjocka eller inte.. lite egoistiskt o skriva så när du själv är smal som en pinne.. det finns över miljoner människor som kämpar med övervikt, det är en sjukdom lika väl som cancer och hjärtsjukdommar..


Svar: Jag menar inte såna tjocka människor, jag menar såna som sitter på sin röv och dricker öl och äter massa onyttigt som verkligen inte gör saken bättre. Men såna som kämpar för det är inte tjocka (enligt mig) eftersom de verkligen försöker. Men vet så många som sitter och klagar på sin övervikt, och om man frågar om dom tränar eller äter nyttigt så säger dom nej, då ska dom inte klaga heller(enligt mig).
Sammanfattning av vad jag tycker: Man är tjock om man sitter på sin röv och väger hur mkt som helst utan att göra något åt det. Men man är det inte om man kanske är större men iaf försöker göra något åt det! :) '




Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback