Två månader med Jimmie Andersson!

Idag är det två månader med min sötnos och jag vaknade brevid honom idag, kalas mysigt! Sen åt vi frukost och bara chillade och tittade lite på tv. Sen hjälpen den snälla pojken mig med matten, han var sjukt smart! ;o Men nu förstår jag iaf! :) Sen skulle han hem och då fortsatte jag på min hk uppgift och nu är den äntligen klar!
Ska kolla igenom musiken lite snart sen blir det sängen, sjukt trött alltså. Så jag får säga godnatt redan nu.
Godnatt sötnosar! :*



Dålig kvalite, men de tål ni nog!


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Älskar dej över allt annat, mysig helg med dej som vanligt:) och nästa lär inte bli sämre! =)

2010-02-07 @ 21:35:46
Postat av: karolinajonsson

jaa :D

2010-02-08 @ 00:16:15
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Lina K

Vilken fin bild!! Och grattis till 2 månader! =)

2010-02-09 @ 21:05:16
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback