sov hemma i natt ;o

Hejsan, vaknade faktiskt inte upp bredvid Hanna idag för jag sov hemma & då åt jag frukost som Hanna har lärt mig, sen fixade jag mig lite & stack till gymmet.
Glömde skriva en grej om igår.. vi dansade "Affro dans" medan två stycken som vi känner står utanför och skrattar åt oss!? ;o
Men idag råkade jag hälla soppa över mig själv i matsalen.. Seriöst, jag gör bort mig varje dag :s. Men sen ringde Felice och kom med bra idéer inför helgen, kommer bli sjukt bra!
Idag har vi målat också jag & Hanna, i massage rummet och då började vi gråta för en töntig sak.. thihi!
Annars har vi bara städat idag..
Men imorgon börjar vi tio som vanligt, sen blir det hem & plugga & vila! För på lördag ska jag ha kul hade jag tänkt! :)
Men kommer nog en rolig video snart när Hanna filmar mig, HAHA!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: världensbästafelice

kommer bli toppen älskling:D<333

2009-11-12 @ 21:02:46
URL: http://felliice.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, vadå skrattar åt er ;D

2009-11-14 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback