Praoen är slut..

Hejsan, har inte skrivit på ett tag pga att jag inte suttit vid datorn på två dagar. Men nu har praoen tagit slut, kommer typ sakna den men ändå ska det bli skönt att sluta praoa. Mr.Flint kommer man ju alltid sakna, höhööh! :$
Vi fick två cheesburgare idag av Totto, as schysst! & lite annat som va värt 850kr, det är inte helt fel alltså!
Fick även massage idag igen, inte helt fel det heller.
Men ikväll ska jag vara hemma för jag är så sjukt trött, sen måste jag plugga på söndag.. uschusch.
Imorgon ska jag lära mig något nytt & det är en hemlis, men det kommer nog bli.. kul & jag kommer slå ihjäl mig..


"HAHA, elise goes biff" ... ? (as tungt va de men det gick!)




"Jag har hela min vikt på denhär men den vill inte åka ner ändå"



Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

Duktigt ;)

2009-11-29 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback