pluggpluggplugg..

Hejsan! Idag gick jag upp vid sju & fixade mig & åt, sen bar det av till skolan med bussen vid åtta.. Mötte upp Hanna & Moa, vi gick till skolan och satte oss i en soffa & snackade lite till lektionen började, men vi hade typ inga lektioner bara massa information om gymnasium valet. Själv har jag inte en blekaste aning än! Slutade och gick med Hanna & Moa ner till deras buss sen gick jag ner till min älskade 123.... haha! Kom hem & pratade massa om moppen med mamma, sen om fredag också. Sen gjorde jag varm choklad och massa mys framför tvn.
Nu ska jag plugga till so provet... Kulkul (n)
En grej till som var jävla skoj för mig men pinsamt för en annan..
*Ringer på hemtelefonen..
*Mamma svarar: Hej det är L****
*Rösten: *visslar*
*Mamma: Haha! Är det någon av dina kompisar som busringer Elise?
*Jag lyssnar: HAHHAAH vafan..
*Jag kollar upp numret..
*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
*J**** ringer alltså till min hemtelefon & visslar och pratar med massa folk.. ?
Skriver nog mer ikväll redan faktiskt för har förmodligen något kul att berätta! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

HAHAHA, fick ringning is the shit! :P

2009-11-02 @ 17:51:30
Postat av: Camilla

I söndags tog jag det bara lugnt efter lördagens festande ^^ Så behövde en slappardag! :) Vad gjorde du igår? :)

2009-11-02 @ 19:46:41
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Anonym

den dög hehe:D fast halvsov på vissa lektioner haha:) hur var skolan för dig?:D

2009-11-03 @ 21:20:35
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vad skönt!!:O

2009-11-03 @ 21:34:06
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback