JAG BOR ÖDE..

Alltså jag har tråkigt, jag är ju sjuk just nu, men alla andra dagar man har tråkigt, jag kommer verkligen ingen stans eftersom jag bor på Trummenäs, går tre bussar om dagen på helger & tio olika på en vardag, men dom slutar gå vid halv åtta på kvällen med, snacka om surt, längtar tills jag flyttar hemifrån! Bor typ en människa i närheten & det är Amanda men henne pratar jag ändå inte med, ser ingen mening med att flytta hit, mer än att vi har pool, jakkutzi, bastu, ångdusch & nära till havet.. Sen när jag fyller år får jag ju moppe & då kommer jag härifrån precis när jag vill! Fast jag fyller år 6 november.. kan allting bli mer segt eller? Tycker lite synd om mig själv faktist.
Skriver mer ikväll om jag är på bättre humör.



Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: tack, desamma:)

2009-07-26 @ 00:24:01
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: så lite s:)

2009-07-26 @ 00:36:04
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback