DAGEN

Hej alla läsare! Sorry om jag inte uppdaterat bloggen förrän nu men  när jag vaknade åt jag sen somnade jag om & när jag vaknade igen så var det för hundarna skällde för Max kom, så har umgåtts med honom idag & han ska sova här! Sen nu är det lite annat folk här också som badar i poolen just nu, men jag håller på att frysa ihjäl så jag sitter inne & uppdaterar bloggen just nu ist! Senare ska jag kanske också bada! Men snart tror jag det är efterrätt, så nu ska jag dra mig tillbaka till folket.
Eftersom mitt internet på min dator inte funkar så sitter jag vid päronens just nu & denna datorn köpte dom idag, så tyvärr inga bilder idag!
Men kanske skriver mer ikväll.


Puss


Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Jag är trött på att det bara är innehållslösa bloggar som hamnar på "mest aktiva listan"



Min blogg handlar om hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet - MITT MÅL ÄR ATT INSPIRERA ANDRA MÄNNISKOR TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV!



Kika in på bloggen och se om du gillar den och hjälp mig gärna att få fler läsare!!! Kram Hälsogudinnan

2009-07-29 @ 20:30:31
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, jodå :)

Vad gör du?

2009-07-29 @ 21:44:17
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback