hiss&diss

Ska börja & hissa&dissa!



     Detta dissar jag!

Regn, det förstör håret&man blir lätt förkyld om det regnar& man får absolut ingen lust att göra någonting!
Stationära datorer, dom är stora & klumpiga, plus att man inte kan ta med dom var man vill.
Deppmusik, man blir väldigt påvärkad av musik & deppmusik får mig på dåligt humör.
Folk som inte kan hålla löften, blir skit sur när folk går runt & säger saker som handlar om privata saker.


Detta hissar jag!

Mobilen, man kan nå alla man vill nå och hålla kontakt med vänner man inte träffar så ofta, ta bilder om vad som händer, mycket praktist!
Fester, är rätt kul, menar inte drickan, utan man träffar ofta nytt folk som man inte träffat förrut&får mycket kontakt med fler, jätte trevligt!
Tuggumi, om man har dålig andedräkt när man träffar någon, eller om man ätit något speciellt, så får man härlig doft i munnen ändå!
Godis, haha det är gott, plus att man går upp i vikt sägs det iaf, & jag behöver gå upp, är fortfarande smal som en pinne, men sånt som löser sig säger dom!


Puss


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

hehe jag håller med dig :D

2009-08-17 @ 17:59:43
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback